Les e-post

Support

Telefon: 35075740
support@telefiber.no

Kontakt

Telefon: 35075740
postmottak@telefiber.no

Altibox kundesenter

Notodden Energi sitt sentralbord tlf: 350 25 050 epost: altibox@notodden-energi.no

FAQ – E-post

1: Kan eg lese TeleFiber e-posten min på nettet?
Ja, ved å velge linken på heimesida til Telefiber AS.

2: Kjem det mykje søppelpost på TeleFiber e-posten min?
Til å starte med vil det mest sannsynleg ikkje gjera det, men om du spreier e-post adressa di  for ukritisk vil du oppleve at mengden søppelpost aukar.

3: Kjem det mykje virus med e-post?
JA!  E-post er den vanlegaste måten å få inn virus på i dag, og det er derfor viktig å ha beskyttelse mot dette på maskina ved å ha oppdatera virusprogram installert. I tillegg er det viktig å være KRITISK til hvilke e-poster/linker du åpner!

4: Kor mange e-post adresser kan eg få?
Du får normalt 1 e-postadresse per privat abonnement. Bedrifter skal bruke bedriftens egne e-post systemer.

5: Korleis kan eg endre passordet mitt?
Gå inn på denne linken HER og skriv inn brukarnavn (e-post adressa di) og passord.  Der kan du endre passordet ditt.

6: Kva er oppsettet til TeleFiber e-posten IMAP?
Innkommende server:      mail.telefiber.no / Port 993 og kryptert tilkopling SSL
Utgående server:             mail.telefiber.no /  Port 25 eller  587 og kryptert tilkopling TSL/SSL
Kontonavn: E-post adressa di (for eksempel olanordmann@telefiber.no)
Passord: Det passordet du fekk frå TeleFiber

7: Kvifor får eg ikkje sende/motta e-post?
Det kan vere mange grunnar til dette, men dei to vanlegaste er at brannmuren blokkerar eller at du har satt opp e-post klienten feil.